V oblasti franšízingu se pohybuje od druhé poloviny devadesátých let minulého století. V roce 1994 nastoupil do McDonald‘s, kde se spolupodílel na implementaci franšízového systému. Více než 14 let pracoval na výběru franšízantů, jejich tréninku, řízení průběhu předání provozovny, komunikaci s franšízanty během smluvního vztahu a hodnocení jejich výsledků. Od roku 2014 působí ve společnosti makro ČR, kde prošel pozicemi ředitele velkoobchodu v Průhonicích a v Plzni. Od června roku 2020 řídí rozvoj a strategii maloobchodní značky Můj obchod.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.