K marketingu se dostala přes tvorbu obsahu. Pracovala jako redaktorka v několika médiích, např. v Rádiu FM, pro on-line verzi Sme, ale i jako copywriter na volné noze. Více ji lákala digitální média, proto se rozhodla specializovat na sociální sítě a influencer marketing. Jako social media manager působila v agentuře Istropolitana Ogilvy, v pražské Zaraguze a TV Markíza. V roce 2018 vyhrála slovenské kolo Young Lions a soutěžila na mezinárodním festivalu kreativity v Cannes. V GymBeam má jako head of local marketing na starosti lokální marketingové aktivity v Česku a na Slovensku a komunitní eventy v pražském GymBeam Fitness Hubu.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.