Během své 15leté kariéry se dlouho pohybovala v prostředí retailu, působila ve vedoucích pozicích v řetězcích Zara a Intimissimi. Zkušenosti s excelentní službou zákazníkům získala během studií v USA. Před více než třemi lety nastoupila do Alzy s vizí změnit firemní kulturu a dostat zákazníka do priorit celé firmy. Customer experience oddělení vybudovala v Alze od nuly, zaváděla fungující procesy i měřitelná KPIs a má za cíl více přiblížit firmu standardům amerického trhu. Zastává názor, že zákazníkovi musíte vždy říkat pravdu – žádné skryté poplatky ani doprava zdarma. Jejím velkým snem je vnést díky Alze do středoevropského trhu e-commerce fantastickou zákaznickou zkušenost.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.