JAK OVLIVŇUJÍ CSR PROJEKTY FINANČNÍ UKAZATELE FIRMY?
Společnost Kaufland Česká republika v rámci svých udržitelných aktivit realizuje mnoho opatření v rámci svých prodejen s cílem výrazně snížit emise oxidu uhličitého a spotřebu... Read More
NEBALENÍ ANEB MINIMALIZACE OBALŮ V ALZE
V červenci 2022 spustila Alza.cz v Česku a na Slovensku projekt Nebalení, jehož cílem je přetvářet nakládání s obalovými materiály v logistice a snižovat náklady.... Read More
PRÁVO NA DIGITÁLNÍ ÚČTENKU
Řada obchodníků postupně i v rámci udržitelnosti a úspor přechází na elektronické účtenky, které propojuje se svými věrnostními aplikacemi. Jaký je rozdíl mezi účtenkou elektronickou... Read More
JAK TESCO A LA LORRAINE SPOLUPRACUJÍ V OBLASTI FOOD WASTE?
Řetězec Tesco motivuje své dodavatele, aby společně snižovali dopady potravinářství na planetu. Jedním z jeho strategických partnerů je firma La Lorraine. Na kongresu představí, jak... Read More
Lidl chce přispět k vědomému stravování
Ve své CSR strategii se Lidl zaměřuje na oblast zdraví. V nákupní politice Vědomé stravování spojuje důraz na zdravý životní styl zákazníků a na udržitelnost produkce... Read More
ZMIZÍ Z PRODEJEN NEEKOLOGICKÉ PAPÍROVÉ POS STOJANY?
Projekt společnosti Nestlé Česko, který testoval vratné stojany na zboží v deseti prodejnách Penny, reaguje na neutěšený stav v oblasti POS materiálů, generujících obrovské množství papírového odpadu.... Read More