METEOROLOGIE V MARKETINGU: REKLAMU KFC ŘÍDILA VENKOVNÍ TEPLOTA
Počasí je významným faktorem ovlivňujícím prodeje. Existuje vysoká korelace mezi tím, jak je venku, a poptávkou po zboží a ochotou za ně platit. Moderní inzertní... Read More
VYVOLÁVACÍ SYSTÉM USMĚRNÍ TOK ZÁKAZNÍKŮ
Pořadové číslo jako třeba na poště – Datart zavádí terminály, jejichž smyslem je neznevýhodňovat žádnou skupinu zákazníků. V některých obchodech je dnes běžné, že se na... Read More
AI V MÓDĚ: JAK VYUŽÍVÁ GLAMI UMĚLOU INTELIGENCI KE ZLEPŠENÍ ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI?
Zatímco některé firmy se s umělou inteligencí teprve seznamují, česká platforma pro vyhledávání módy Glami má oddělení, které se jejímu rozvoji věnuje už řadu let. Využívá... Read More
H&M ZÍSKÁVÁ BRIGÁDNÍKY ON-LINE
Oděvní řetězec H&M využívá k náboru pracovníků aplikaci Tymbe. Tato rychlá forma obsazování směn, ale i hledání pracovníků na mimořádné akce typu inventura, oslovuje zejména mladou... Read More
PANELOVÁ DISKUSE: JAK DÁL V AUTOMATIZOVANÉM PRODEJI
Hybridní a 24/7 prodejny se stávají pevnou součástí českého trhu. Nejsou jen receptem na zajištění obchodní obslužnosti venkova. Své místo mají i v centrech měst,... Read More